Solutionare plangeri si neintelegeri precontractuale
Reclamatiile clientilor sunt preluate, inregistrate si analizate, astfel incat orice neintelegere sa se poata incheia amiabil, in timp util si in folosul clientului. Rezultatul demersurilor efectuate va va fi comunicat in termenele stabilite de lege.
Cu toate acestea, in cazul nesolutionarii pe cale amiabila a litigiului, partile se pot adresa Autoritatii Nationale de Reglementare in domeniul Energiei in vederea declansarii procesului de solutionare: str. Constantin Nacu, nr. 3, Bucuresti, sector 2, cod postal 020995, tel: 021.327.81.74 / 021.327.81.00, fax: 021.312.43.65, email: anre@anre.ro.
De asemenea, partile se pot adresa instantei judecatoresti competente, asa cum este specificat in contract, sau pot apela la alte proceduri extrajudiciare de solutionare a plangerii.
Procedura interna privind solutionarea plangerilor clientilor finali de energie electrica
FORMULAR DE INREGISTRARE A PLANGERII
– Raport solutionare plangeri clienti finali anul 2025 semestrul I
– Raport solutionare plangeri clienti finali anul 2024
– Raport solutionare plangeri clienti finali anul 2024 semestrul II
– Raport solutionare plangeri clienti finali anul 2024 semestrul I
– Raport solutionare plangeri clienti finali anul 2023
– Raport solutionare plangeri clienti finali anul 2023 semestrul II
– Raport solutionare plangeri clienti finali anul 2023 semestrul I
– Raport solutionare plangeri clienti finali anul 2022
– Raport solutionare plangeri clienti finali anul 2022 semestrul II
– Raport solutionare plangeri clienti finali anul 2022 semestrul I
– Raport solutionare plangeri clienti finali anul 2021
– Raport solutionare plangeri clienti finali anul 2021 semestrul II
– Raport solutionare plangeri clienti finali anul 2021 semestrul I
– Raport solutionare plangeri clienti finali anul 2020
– Raport solutionare plangeri clienti finali anul 2020 semestrul II
– Raport solutionare plangeri clienti finali anul 2020 semestrul I
– Raport solutionare plangeri clienti finali anul 2019
– Raport solutionare plangeri clienti finali anul 2019 semestrul II
– Raport solutionare plangeri clienti finali anul 2019 semestrul I
– Raport solutionare plangeri clienti finali anul 2018
– Raport solutionare plangeri clienti finali anul 2018 semestrul II
– Raport solutionare plangeri clienti finali anul 2018 semestrul I
– Raport solutionare plangeri clienti finali anul 2017
– Raport solutionare plangeri clienti finali anul 2017 semestrul II
– Raport solutionare plangeri clienti finali anul 2017 semestrul I
 
             
             
           
          