Solutionare plangeri si neintelegeri precontractuale

Reclamatiile clientilor sunt preluate, inregistrate si analizate, astfel incat orice neintelegere sa se poata incheia amiabil, in timp util si in folosul clientului. Rezultatul demersurilor efectuate va va fi comunicat in termenele stabilite de lege.

Cu toate acestea, in cazul nesolutionarii pe cale amiabila a litigiului, partile se pot adresa Autoritatii Nationale de Reglementare in domeniul Energiei in vederea declansarii procesului de solutionare: str. Constantin Nacu, nr. 3, Bucuresti, sector 2, cod postal 020995, tel: 021.327.81.74 / 021.327.81.00, fax: 021.312.43.65, email: anre@anre.ro.

De asemenea, partile se pot adresa instantei judecatoresti competente, asa cum este specificat in contract, sau pot apela la alte proceduri extrajudiciare de solutionare a plangerii.

 

Procedura-cadru privind obligatia furnizorilor de energie electrica si gaze naturale de solutionare a plangerilor clientilor finali

Procedura interna privind solutionarea plangerilor clientilor finali de energie electrica

 

FORMULAR DE INREGISTRARE A PLANGERII

 

Raport solutionare plangeri clienti finali anul 2019

Raport solutionare plangeri clienti finali anul 2019 semestrul II

Raport solutionare plangeri clienti finali anul 2019 semestrul I

Raport solutionare plangeri clienti finali anul 2018

Raport solutionare plangeri clienti finali anul 2018 semestrul II

Raport solutionare plangeri clienti finali anul 2018 semestrul I

Raport solutionare plangeri clienti finali anul 2017

Raport solutionare plangeri clienti finali anul 2017 semestrul II

Raport solutionare plangeri clienti finali anul 2017 semestrul I

Raport solutionare plangeri clienti finali anul 2016